Jinak zítra mě čeká sehnat vhodnou hadici na přivedení čerstvého vzduchu k sání (teď mi to končí za pravým světlem a to mi nepřijde dvakrát praktické).
Lazi´s Ibiza
Re: Lazi´s Ibiza
Tak dneska jsem natřel celý spodek
Tak snad už to nebude reznout. Jinak je koupeno nové autorádio značky BENG (8605) na USB - 4x45W - stačí (foto přidám zítra) a vyměněny repráky za trochu silnější (50W RMS). Hraje to krásně
S rádiem byly trošku problémy (nemá ISO konektor, takže se kabely musely přepojovat růčo
Jinak ještě musím dodělat anténu, protože má jinou kocovku
Ale nic, co by se nezvládlo 
Jinak zítra mě čeká sehnat vhodnou hadici na přivedení čerstvého vzduchu k sání (teď mi to končí za pravým světlem a to mi nepřijde dvakrát praktické).
Jinak zítra mě čeká sehnat vhodnou hadici na přivedení čerstvého vzduchu k sání (teď mi to končí za pravým světlem a to mi nepřijde dvakrát praktické).
Re: Lazi´s Ibiza
Tak, dnes jsem dodělal přední masku. Po chvíli váhání, jestli jí dodělat nebo se vrátit k originálu mě kamarádi překecali, že se jim to líbí a že to mám dodělat. S výsledkem nejsem dvakrát spokojený (jim se to líbí
) a tak bych rád znal vaše názory
díky moc 
- Přílohy
-
- DSCF7952.JPG (36.13 KiB) Zobrazeno 8412 x
-
- DSCF7953.JPG (44.26 KiB) Zobrazeno 8414 x
-
- DSCF7961.JPG (123.34 KiB) Zobrazeno 8413 x
Re: Lazi´s Ibiza
me se to libi
prijde mi to docela originalni 
Tvorba www stránek, grafiky, reklamy aj. http://www.nndesign.cz veskere info přes PM/telefon/osobně
Re: Lazi´s Ibiza
presne tak, me se to taky libi.
Re: Lazi´s Ibiza
Zajímavý nápad. Jak to vypadá jako celek? Tedy máš foto celého auta zepředu? Sem s ním.
Re: Lazi´s Ibiza
Jen z úhlu (bohužel před autem stála tátovo motorka). Jinak jsem přemýšlel, že bych 2 lišty vrazil ještě do spodního nárazníku, aby to nepůsobilo tak kýčovitě 
- Přílohy
-
- DSCF7960.JPG (148.88 KiB) Zobrazeno 8369 x
Re: Lazi´s Ibiza
Tak jsem si koupil 100 cm roletku na zadní sklo
Musím to někdy překopat, protože tělo roletky je moc široké (i přesto samotná síťka napřekryje celé okno) a nezavřu dveře od kufru
Takže roletka nebude stahovací ale bude napevno našroubovaná ke kufru 
Re: Lazi´s Ibiza
Najděte 10 rozdílů (Ibizka je tady ještě bez masky a bez vyblejskaných nárazníků, takže je to o malinko jednodušíí
)
Re: Lazi´s Ibiza
Normálně jsem se zamiloval
Mít těch 60 000, tak do toho možná i jdu 
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... za/7667413
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... za/7667413
Re: Lazi´s Ibiza
Máš sklon k tunění, s bílou jdou dělat divy. Sice SDi už nemá výdrž prvotních atmosférických VW dieslů, ale i to jde přežít, jen se za chvíli budeš pídit po vyšším výkonu. Na karoserii jde taky vidět neúplné slicování jak předních, tak zadních dílů ( v zadu výraznější), ale pokud je oprava udělána přívětivou metodou a tobě to nebude vadit, tak proč ne.
Re: Lazi´s Ibiza
Tak mě přijde po technické stránce naprosto super (porovnávám s mým RAT stylem
). Jinak motor bych radši 1.9 TDi, to je jasné
Tunit... do předu čirou optiku + čiré blinkry, posadit to o 4 cm k zemi, decentně zatmavit okna (černý B a C sloupek by se k tomu krásně hodil a tvořil krásnej celek) a dát do laku kliky, zkrcátka a zadní kufrovou lištu a je z toho krásný auto
Rozhodně bych to nehnal k nějakým spojlerům, tuning křídel a ohromných nasávačů na kapotě atd... Takový tuning já neusnávám
Prostě tunit do originálu
Ale samotná bílo-černá kombinace je krásná už v originále
Jen ještě mít těch 60 000 
Re: Lazi´s Ibiza
Tak bohužel se mi včera rozbilo rádio (přestalo svítit a nejde USB), takže dnes na reklamaci do autokelly. Prý do 30-ti dnů se ozvou a uvidí se
Tak snad dají nové.
A trošku se začaly ozvývat ventily, tak jsem koukl na řemen a zřejmě je tam ještě původní
Takže výměna by se asi hodila. A společně s řemenem by to chtělo i vyměnit olej 
A trošku se začaly ozvývat ventily, tak jsem koukl na řemen a zřejmě je tam ještě původní
Re: Lazi´s Ibiza
Tvoje poslední věta o ventilech, řemenu a oleji mě krapet děsí.
Kdyby klepaly ventily kvůli rozvodovému řemenu, bylo by zapalování už tak rozhozené, že bys už ani nenastartoval, nebo bys škubal, střílel apod. Pokud už se mění rozvodový řemen, mění se včetně kladek a napínáku! Tedy celá sada. Rozvody u Tvého motoru se mění každých 90tisíc km. Roztržení rozvodového řemene, nabo jeho přeskočení o víc jak jeden zub, ať už díky jeho opotřebování nebo zadření jedné z kladek/napínáku vede k destrukci motoru (ventil narazí do pístu).
Pokud klepou ventily, je buď již degradován olej (mění se co 15tis.km nebo jednou ročně - dle toho, co nastane dřív) a to buď opotřebením nebo znehodnocením vodou/benzínem (pokud se dostane do oleje), nebo jsou již opotřebovány hydroštely (hydraulické vymezovače vůle ventilů).
Další příčinou může být špatně nastaven předstih, vadné čidlo klepání nebo nekvalitní palivo.
Než něco podnikneš, raději si ověř stav u někoho fundovaného
Kdyby klepaly ventily kvůli rozvodovému řemenu, bylo by zapalování už tak rozhozené, že bys už ani nenastartoval, nebo bys škubal, střílel apod. Pokud už se mění rozvodový řemen, mění se včetně kladek a napínáku! Tedy celá sada. Rozvody u Tvého motoru se mění každých 90tisíc km. Roztržení rozvodového řemene, nabo jeho přeskočení o víc jak jeden zub, ať už díky jeho opotřebování nebo zadření jedné z kladek/napínáku vede k destrukci motoru (ventil narazí do pístu).
Pokud klepou ventily, je buď již degradován olej (mění se co 15tis.km nebo jednou ročně - dle toho, co nastane dřív) a to buď opotřebením nebo znehodnocením vodou/benzínem (pokud se dostane do oleje), nebo jsou již opotřebovány hydroštely (hydraulické vymezovače vůle ventilů).
Další příčinou může být špatně nastaven předstih, vadné čidlo klepání nebo nekvalitní palivo.
Než něco podnikneš, raději si ověř stav u někoho fundovaného
Re: Lazi´s Ibiza
Uff, díky za vyčerpávající info.
Zase jsi mi rozšířil obzory
Já slyšel, že starý řemen dokáže rozhodit ventily, což je asi zjednodušeně řečeno (viz tvůj popis). Jinak olej mám pocit, že jsem měl měnit při 110 000 km (takže už 700 km přejíždím). Musím sehnat někde nějakou brigádu. 
Jinak motor má stabilní chod, neškube, nestřílí a i v zimě nastartruju na poprvé
Jen jsem pořád jezdil s muzikou a teď, jak odešlo rádio, tak se člověk zaposlouchá do motoru 
A řemen i s napínaky si dokážu vyměnit sám? A cena by byl přibližně kolik?
A na oleji není asi nic těžkého, že? (Pokud nepočítám trable, kam s vyjetým olejem)
Jinak motor má stabilní chod, neškube, nestřílí a i v zimě nastartruju na poprvé
A řemen i s napínaky si dokážu vyměnit sám? A cena by byl přibližně kolik?
A na oleji není asi nic těžkého, že? (Pokud nepočítám trable, kam s vyjetým olejem)
Re: Lazi´s Ibiza
vypusteny olej do sberneho dvora...... at te nenapadne to lit nekam do prirody......
Tvorba www stránek, grafiky, reklamy aj. http://www.nndesign.cz veskere info přes PM/telefon/osobně
Re: Lazi´s Ibiza
No pokud jsi ještě neměnil ani olej, tak rozvody doma sám neměň.
Rozvody včetně vodní pumpy má zde kolega "Hamar" - viz. třeba nejdražší varianta http://www.hamar.cz/sady-rozvodu-rozvod ... 106-2.html
Vodní pumpa se mění zároveň z toho důvodu, abys předešel další demontáži rozvodů, když začne vodní pumpa téct (většinou to bývá velmi krátce po tom, co se vymění rozvody bez pumpy).
V servise si řeknou za výměnu do cca 15stovek a přijednom si necháš vyměnit olej a nebudeš muset řešit kam s tím vyjetým olejem a filrem. Zároveň zkontroluj i vzduchový filtr a na palivový je už taky čas. O kabinovém ani nemluvě.
Rozvody včetně vodní pumpy má zde kolega "Hamar" - viz. třeba nejdražší varianta http://www.hamar.cz/sady-rozvodu-rozvod ... 106-2.html
Vodní pumpa se mění zároveň z toho důvodu, abys předešel další demontáži rozvodů, když začne vodní pumpa téct (většinou to bývá velmi krátce po tom, co se vymění rozvody bez pumpy).
V servise si řeknou za výměnu do cca 15stovek a přijednom si necháš vyměnit olej a nebudeš muset řešit kam s tím vyjetým olejem a filrem. Zároveň zkontroluj i vzduchový filtr a na palivový je už taky čas. O kabinovém ani nemluvě.
Re: Lazi´s Ibiza
co tam leješ? 10 nebo 15w40?
filtry-asi spiš na cenu:
olejový NET 14 L 2022 T 89,-
pylový Bosch 1 987 432 012 158,-
palivový NET 11 F 4002 167,-
vzduchový UFI 30.038.01 159,-
filtry-asi spiš na cenu:
olejový NET 14 L 2022 T 89,-
pylový Bosch 1 987 432 012 158,-
palivový NET 11 F 4002 167,-
vzduchový UFI 30.038.01 159,-
Re: Lazi´s Ibiza
Tak se po delší pauze opět ozývám
Na autě se změnilo pár věcí (některé k lepšímu a dost k horšímu).
Auto už má nejeto 112 300 km. Nově jsem zjistil, že olej mám měnit až při 112 650, takže ještě v pohodě
(jinak Jime: leju tam 10W 40)
Dál se mi cestou do Chomutova trošku rozdrnčel výfuk. Po bližšík zkoumání vyplynulo, že je potřeba vyměnit středový a koncový díl výfuku (bez práce cca 3000)
Nevím proč a co je k tomu vedlo, ale tlumiče kufru mi vypověděli službu
(nové vycházejí na 880 korun)
Jinak z těch stylingových věcí přibylo střešní světýlko z LED pásků (18 LED), pásek do horní přihrádky a pod nohy řidiče a spolujezdce.
Takže asi budu chodit pylně na brigády, abych na to všechno seškrabal prachy
Auto už má nejeto 112 300 km. Nově jsem zjistil, že olej mám měnit až při 112 650, takže ještě v pohodě
Dál se mi cestou do Chomutova trošku rozdrnčel výfuk. Po bližšík zkoumání vyplynulo, že je potřeba vyměnit středový a koncový díl výfuku (bez práce cca 3000)
Nevím proč a co je k tomu vedlo, ale tlumiče kufru mi vypověděli službu
Jinak z těch stylingových věcí přibylo střešní světýlko z LED pásků (18 LED), pásek do horní přihrádky a pod nohy řidiče a spolujezdce.
Takže asi budu chodit pylně na brigády, abych na to všechno seškrabal prachy
Re: Lazi´s Ibiza
No raději bych nečekal těch 300km na dotažení stavu, ale měnil bych najednou, když už budeš dělat jiné věci (časově máš olej míň, než jeden rok? - to je taktéž podstatné)lazi píše: Auto už má nejeto 112 300 km. Nově jsem zjistil, že olej mám měnit až při 112 650, takže ještě v pohodě(jinak Jime: leju tam 10W 40)
Normální jev - výfuk je u auta slabá stránka, reznul a příčky se uvolňovaly i u originálulazi píše: Dál se mi cestou do Chomutova trošku rozdrnčel výfuk. Po bližšík zkoumání vyplynulo, že je potřeba vyměnit středový a koncový díl výfuku (bez práce cca 3000)
Když jsou vzpěry načaté, tak při ochlazení selžoulazi píše: Nevím proč a co je k tomu vedlo, ale tlumiče kufru mi vypověděli službu(nové vycházejí na 880 korun)
Re: Lazi´s Ibiza
Tak dnes jsem koupil zánovní střední a koncový tlumič za "krásných" 1200. Mám však k němu 2 dotazy:
1.: Je nějaký rozdíl v uchycení středového tlumiče z vrchu a z uchycení zespod? Já mám výfuk uchycen na 1 držáku, který je přivařen na vrchní část výfukového potrubí. Koupil jsem kousek, který má "trojnožku" (nahoře přichyceny 2 nožky a na spodní části 1). A právě ze spodní části mám vedený trn. Tak by mě zajímalo, jestli tam nebude překážet středový tlumič, který mi přijde výš, než u původního tlumiče.
(nevím, jestli jsem to napsal srozumitelně)
2.: Je špatné znamení, že po zaklepání koncového tlumiče v něm něco chrastí?
1.: Je nějaký rozdíl v uchycení středového tlumiče z vrchu a z uchycení zespod? Já mám výfuk uchycen na 1 držáku, který je přivařen na vrchní část výfukového potrubí. Koupil jsem kousek, který má "trojnožku" (nahoře přichyceny 2 nožky a na spodní části 1). A právě ze spodní části mám vedený trn. Tak by mě zajímalo, jestli tam nebude překážet středový tlumič, který mi přijde výš, než u původního tlumiče.
(nevím, jestli jsem to napsal srozumitelně)
2.: Je špatné znamení, že po zaklepání koncového tlumiče v něm něco chrastí?

