Toto je ale dílo sesterské VW, které si začalo uvědomovat, že vozidla z jejího vlastního koncernu ji kazí vlastní obchody. Můj názor je, že Oktávka půjde co nevidět cestou Toleda - nejdříve udělají nepovedený model a pak ji vyškrtnou z výrobního programu. U Fábie již s tím začali

- nedostala novou podvozkovou platformu, udělali z ní obludku a nasadili vyšší cenu než u kvalitnějšího Pola. Ze Škodovky zůstane jen mini auto dle konceptu !UP a něco mezi Fabkou a Oktou dle konceptu A-Entry určeného prý pro rozvojové země (

tedy pro nás). A že se přípravuje nástupce Supa? Už ten stávající je z 90% jako Taxi vůz, takže že by v anglii chtěli obnovit jejich TAXI vozový park unifikovaných vozů?
Jak nám VW po 91 roce pomohlo se dostat na vrchol, tak nám nyní pomůže zpět, kde jsmy byli.
Ještě se jim k tomu momentálně totálně nepovedl NEW PASSAT, takže budou bojovat ve střední třídě hodně těžce o své pozice - a nepůjdou cestou nápravy u sebe, ale cestou zkázy u ostatních značek koncernu, bude tedy trpět i SEAT
