Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
Na středovém tunelu, před řadící pákou v přihrádce pod ovládáním klimatizace je nějaký konektor. Co to je? Auto 1,4 Leon 2005
Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
to je na vag 
čili přes to auto napíchneš a čaruješ

čili přes to auto napíchneš a čaruješ
Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
jj, růžová diagnostická zásuvka slouží pro napojení diagnostiky na elektroniku nejen motoru, ale i ostatních komponent jako brzdy, komfortní systém (zámky, okna, výhřev, zrcátka), alarm, rádio, klimatizace, budíky, airbagy atd.
Diagnostikovat (vyčtení závad, nastavení hodnot a funkcí) lze nejen zařízením VAG, ale i kompaktibilními diagnostikami (Bosch, Brain bee, a spousty dalších), avšak VAG je nejvíce unifikován na VW koncern
Chceš-li o tom vědět ještě víc, počti si zde: http://www.motordiag.cz/info/uvod
Diagnostikovat (vyčtení závad, nastavení hodnot a funkcí) lze nejen zařízením VAG, ale i kompaktibilními diagnostikami (Bosch, Brain bee, a spousty dalších), avšak VAG je nejvíce unifikován na VW koncern
Chceš-li o tom vědět ještě víc, počti si zde: http://www.motordiag.cz/info/uvod
Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
Aha,
Mě nenapadlo, že to je ono. Dík

Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
Co potřebuju k tomu, abych to napíchl na notebook?
Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
Notebook, kabel http://www.powerdiag.cz/product.php?id_product=18 (najdes i levnejsi a drazsi) a soft VAG napr. http://www.motordiag.cz/info/software
Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
Ještě dodám, že záleží, co chceš s kabelem vše dělat - ten uvedený Vojtishkem je s komunikací KKL a uděláš s ním základní věci (spolupracuje s VAG 304 a 409). Pokud chceš i něco víc, musíš mít diagnostický kabel pracující s novějšími VAG programy a pokud možno i s CAN komunikací, abys neměl jen jednoúčelový káblík.
Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
1. otázka: Co myslíš tím, něco víc? Píšou tam, celkem dost věcí. Co se dá dělat víc? Třeba nastavit automatické rozsvěcení světel, nebo dovírání okýnek dálkovým ovladačem? Dá se s tímhle vůbec něco nastavovat, nebo jen zjišťovat závady?
2. otázka: Píšou tam, že součástí je i software. O jaký software jde?
3. otázka: Ten kabel připojím z jedné strany do zásuvky v autě a druhou stranu kam? To není USB, ne? Nebo potřebuji ještě nějakou redukci?
4. otázka: Bude to fungovat, i když mám 2005ku?
2. otázka: Píšou tam, že součástí je i software. O jaký software jde?
3. otázka: Ten kabel připojím z jedné strany do zásuvky v autě a druhou stranu kam? To není USB, ne? Nebo potřebuji ještě nějakou redukci?
4. otázka: Bude to fungovat, i když mám 2005ku?
Re: Konektorová zásuvka ve středovém tunelu?
Jinak problematika diagnostiky je tak rozsáhlá, že by se z toho uživilo celé samostatné fórum. Není v našich silách (hlavně časových) rozepisovat vše kolem diadnostiky. Pokud chceš vidět jak taková diagnostika funguje, tak se stav za mnou, nebo přijeď na Uhelnou párty na Olešné, popř. pak na další OVA sraz. Vždy se někdo najde, kdo má diagnostiku u sebe, vyměníš si zkušenosti s jinými vlastníky Leonů (i v 1.4 16V) a v případě potřeby budeš vědět na koho se můžeš obrátitseat píše:1. otázka: Co myslíš tím, něco víc? Píšou tam, celkem dost věcí. Co se dá dělat víc? Třeba nastavit automatické rozsvěcení světel, nebo dovírání okýnek dálkovým ovladačem? Dá se s tímhle vůbec něco nastavovat, nebo jen zjišťovat závady? Vše co umí VAG se dočteš ve VIS (Vag Info Systém) - najdi si ho na netu. Ale všeobecně lze se základním kabelem a softem vyčítat stavy a závady, mazat závady, nastavovat různé obvody, kódovat zařízení,...
2. otázka: Píšou tam, že součástí je i software. O jaký software jde? Podle toho, který káblík koupíš, když za 500,- tak budeš mít jen prvotní VAG304 s různýma omezeními, pokud dáš 8000,- budeš mít nejnovější licencionovaný VAG včetně aktualizací, co umí i to, na co bylo potřeba původně další kabel se softem (třeba na práci s Immo, tachometrem,...)
3. otázka: Ten kabel připojím z jedné strany do zásuvky v autě a druhou stranu kam? To není USB, ne? Nebo potřebuji ještě nějakou redukci? Druhý konec zapojíš do Notebooku, pokud máš sériový port, vol s koncovkou CANON9 (je více kompaktibilní), pokud nemáš sériovku, kup s USB a funkčnost zajistí emulátor portu s ovládačem FTDI
4. otázka: Bude to fungovat, i když mám 2005ku? Leon 2005 (tedy první řady) má ještě stále komunikaci KKL