napřed 2hodinky školení-něco nového, něco starého, teorie(sezení-neexistuje ležení v autě!!!, abs/asr/esp, pohony atd)
klouzání v/z kopci, zatáčka, brzdění na různých površích
začínali jsme do kopce: 2,hrabe, 3 občas-poučení v zimě o kvalt výš(znal jsem), pod kopcem zatáčka smyk předních kol-odstav auto se chytne(pak cizelace v sekci zatáčka)
pak z kopce rozjet na 40, brzda, vyhnout se překážka-kura to bylo hodin-slečna s fusionem dala 3 kolem:))-smyk zadní nápravy-to jsem si užival celkem
zatáčka napřed smyky přední nápravy-jen pustit plyn auto se chytne, pak do toho plyn, brzda, debilní točení volantem-fakt nic nefunguje

pak zatáčka naopak-smyk zadku(rozdílné povrchy+ručka do toho) jo sportovní styl přes kontra a plyn-úspěšnost u mě tak 60%,
brždění-pro mě nejvíc poučné fakt masakr!
na folii(=sněhu/ledu) z 50km/h 50!!!m z 55km/h ale už 70m


o to větší překvapení na sucho ze 100km/h-33m


pak vyhybácí manévr na folii-40km/h u kuželu brzda a vyhnout se dalším kuželům, panove fakt ze 40 eee, nejvíc jsem se dostal na 36km/h-dost o gumách, hlavně volantem jen jemně, trhnutí=sáááááááááááááně