blbne palivoměr
Re: blbne palivoměr
mě napadá jenom porouchaný plovák, nebo nějáká chyba na kabelu od něho... Tuším totiž, že to vyhodnocuje tak, že ten plovák čím je výš/níž dává nějáký odpor a pdole toho odpooru se Ti hýbe ručička palivoměru... Tzn., že kdyby byl někde po cestě tzv. studený spoj (nedoléhající kontakty, jako například povysunutý nebo zkorodovaný konektor), tak tam je velkej odpor, který vytvoří takto zcestnou hodnotu...
...ale nejsem mechanik a moje teorie je založena úplně na ničem (základy elektra SŠ)...
Teorie, že tankuješ moc pohoných hmot je pochopitelně blbost

...ale nejsem mechanik a moje teorie je založena úplně na ničem (základy elektra SŠ)...
Teorie, že tankuješ moc pohoných hmot je pochopitelně blbost

Fotogalerie amatéra a studenta fotografie! 
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu
)

I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.

Sleduj i na Facebooku (dole pod menu

I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Pomůže napojení na diagnostiku a podívat se do hodnot co ukazuje signál pro přístroje - je zde zobrazena i ohmická hodnota vstupu z plováku i odpovídající množství paliva v nádrži. Bude-li tedy hodnota souhlasit na diagnostice s budíkem na palubovce a né s obsahem nádrže, bude problém v snímači na plováku, nebo vedení před vstupem do budíků (budík ukazuje správně přepočet z odporové hodnoty). Bude-li na budíku jiná hodnota, než na diagnostice (signál z nádrže bude odpovídat, ale na budíku ne), je problém v budíkách. Tam může být vadné napájení, studený spoj, i převodník.