
TLACHÁRNA
Re: TLACHÁRNA
cos tam dělal? 

Fotogalerie amatéra a studenta fotografie! 
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu
)


I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.

Sleduj i na Facebooku (dole pod menu



I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: TLACHÁRNA
Kurde zapnu TV a tam obrázek hotelu v Singapuru pod který nám stojí kotel podzemí
a ono to je kousek od kruhu VC 


Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: TLACHÁRNA
lecil se
operace triselne kyly... neni nad to se vyspat ve vlastni posteli 


Tvorba www stránek, grafiky, reklamy aj. http://www.nndesign.cz veskere info přes PM/telefon/osobně
Re: TLACHÁRNA
jo, to ti zase věřím
)

Fotogalerie amatéra a studenta fotografie! 
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu
)


I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.

Sleduj i na Facebooku (dole pod menu



I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: TLACHÁRNA

LEGEEENNNNN
POČKEJTE SIIIIII
DÁRNÍÍÍÍÍ

Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: TLACHÁRNA

já oblek nemám, to neva budu chodit 2 kroky před váma

Re: TLACHÁRNA


Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: TLACHÁRNA
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: TLACHÁRNA
jo to jsem tuhle vysvětloval Lucce, že do pola, dycky radši do pola než do protijedoucího
jsme jeli a borec s x5 hodí blinkr a jede prostředkem a čeká že mu uhneš, kurna jak bych chtěl mít tatru...
jsme jeli a borec s x5 hodí blinkr a jede prostředkem a čeká že mu uhneš, kurna jak bych chtěl mít tatru...
Re: TLACHÁRNA
No jo Jime, pořídíš si Tatru a potkáš takhle naproti sobě rozjetý kamión.
No video tak nějak zároveň ukázalo reakční čas řidiče. Kdo by si myslel, že zareaguje rychleji, nebo jinak, tak by se sám divil, jak rychle se to semele přímo v té kabině. Myšlenkové pochody jdou stranou. A stočit volant v dané situaci? To udělá tak akorát vycvičený profík. Běžný řidič jen šlápne po brzdě a už jen očekává náraz.
Ještě mě v daném článku zaujalo toto:
Nejvíce škody na té Audi asi napáchal ten přední rám na Intrepidu, stále ale měla menší rozsah poškození než vůz MP

No video tak nějak zároveň ukázalo reakční čas řidiče. Kdo by si myslel, že zareaguje rychleji, nebo jinak, tak by se sám divil, jak rychle se to semele přímo v té kabině. Myšlenkové pochody jdou stranou. A stočit volant v dané situaci? To udělá tak akorát vycvičený profík. Běžný řidič jen šlápne po brzdě a už jen očekává náraz.
Ještě mě v daném článku zaujalo toto:
Když ale vidím deformaci toho Dodge a Audiny, tak mám pocit, že ta citovaná zesílená přední část Dodge není až tak pevná.Strážníky naštěstí uchránilo jejich služební vozidlo dovezené z Ameriky. „Intrepid vyráběný pro policejní složky má oproti běžným modelům posílenou konstrukci včetně zesílené přední části, která pohltila většinu té energie.
Nejvíce škody na té Audi asi napáchal ten přední rám na Intrepidu, stále ale měla menší rozsah poškození než vůz MP

Re: TLACHÁRNA
Ty tam nekde vidis zdeformovanou predni cast Dodge? ja ne, krom pomackane kapoty a tam asi nepoznas rozsah poskozeni, ne? Bez ramu by to dopadlo hure pro obe strany, auta by se mackala proti sobe, takhle jedno bylo vicemene jako zed, ktera po narazu couva a audina se odrazila vice nez dodge.
Re: TLACHÁRNA
jsem zapoměl dopsat, že je fuk kdo mě co víc zdeformované ted řidič audi tam neměl co robit viz text nížě .
hLAVNĚ ŽE AUDINA PŘEDJÍŽDĚLA PŘED ZATÁČKOU PŘES PLNOU ČÁRU 


Naposledy upravil(a) lapip dne 27.09.2011, 14:57, celkem upraveno 1 x.
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: TLACHÁRNA
A to Ti prijde, ze A4 na tom lepe?
Nebo ze proste ten ram je jen zakously v predku?
Nevim mno, obe auta jsou dost, ale ze by jedno bylo vice ci mene... predstav si to bez ramu
Nebo ze proste ten ram je jen zakously v predku?
Nevim mno, obe auta jsou dost, ale ze by jedno bylo vice ci mene... predstav si to bez ramu
Re: TLACHÁRNA
pořád lepší s tatrou do pola než s osobákem do pola ne?
tatra je nezmar šup do pola, šup z pola
není dnešním principem deformačních zón energii pohltit?
tatra je nezmar šup do pola, šup z pola

není dnešním principem deformačních zón energii pohltit?
Re: TLACHÁRNA
Ano, účelem deformační zóny bylo vždy pohltit energii tak, aby se v minimálním množství přenesla na kabinu. Tedy účelem je čelní část opatřit materiály pohlcující energii a čím blíž kabiny použití tuhších materiálů tak, aby byla kabina chráněna.
Neznám konstrukci Dodge Intrepid a už vůbec né celkově Dodge, ale instalace ochranného rámu na jakémkoliv autě tuto deformační zónu poruší tak, že se energie přenese až na kabinu. Poškození je pak o to rozsáhlejší, což je i na foto vidět, že je hlavní nosná část zalomena a z bezpečnostního hlediska nemá smysl auto opravovat. O to více energie se přeneslo i na osádku vozu.
U této Audi (v podstatě tento princip používá již delší dobu u více modelů) jsou na nárazníku instalovány absorbéry (viz obrázek), za kterými jsou instalovány podélníky z výztuhou konstruovanou kombinovaně s hliníkovou nápravnicí tak, aby v případě nárazu větším jak výpočtový zůstaly podélníky neporušeny, zatímco pyrotechnické patrony v uložení motoru (silentblocích) zajistí roztržení silentbloků a v té chvíli volný, neuchycený podélně uložený motor tak tvoří pasívní dodatkovou hmotu, jenž pohltí energii, ale již mimo karoserii (motor se podsune pod auto). Náraz se tak ve zmenšené míře přenese na karoserii a posádka je více ochráněna. Proto je vidět na videu, že kapota u Audi je zlomena víc v přední části (tam, kde se dostala nejvyšší dávka energie pohlcená motorem, nikoliv karoserií).
Ale nebudem to dál rozpitvávat, stejně to nemá smysl, ve chvíli střetu je každému jedno v čem jede a jde tu jen o zdraví, ne o tu hromadu kovu. Z videa jde viník jasně vidět (řidič Audi), což nejspíš potvrdí i probíhající vyšetřování a je jen velkým štěstím, že tu nešlo o životy.
Možná jsem špatně interpeloval tuto situaci ve smyslu poškození, ve skutečnosti mi jen šlo o nástřel osvěty o pasívní bezpečnosti a že ten, kdo si namontuje přední rám sice ušetří své auto o nějaké ty škrábance na předku auta, ale o to více sám sebe (a osádku vozu) ohrozí v případě většího střetu.
Neznám konstrukci Dodge Intrepid a už vůbec né celkově Dodge, ale instalace ochranného rámu na jakémkoliv autě tuto deformační zónu poruší tak, že se energie přenese až na kabinu. Poškození je pak o to rozsáhlejší, což je i na foto vidět, že je hlavní nosná část zalomena a z bezpečnostního hlediska nemá smysl auto opravovat. O to více energie se přeneslo i na osádku vozu.
U této Audi (v podstatě tento princip používá již delší dobu u více modelů) jsou na nárazníku instalovány absorbéry (viz obrázek), za kterými jsou instalovány podélníky z výztuhou konstruovanou kombinovaně s hliníkovou nápravnicí tak, aby v případě nárazu větším jak výpočtový zůstaly podélníky neporušeny, zatímco pyrotechnické patrony v uložení motoru (silentblocích) zajistí roztržení silentbloků a v té chvíli volný, neuchycený podélně uložený motor tak tvoří pasívní dodatkovou hmotu, jenž pohltí energii, ale již mimo karoserii (motor se podsune pod auto). Náraz se tak ve zmenšené míře přenese na karoserii a posádka je více ochráněna. Proto je vidět na videu, že kapota u Audi je zlomena víc v přední části (tam, kde se dostala nejvyšší dávka energie pohlcená motorem, nikoliv karoserií).
Ale nebudem to dál rozpitvávat, stejně to nemá smysl, ve chvíli střetu je každému jedno v čem jede a jde tu jen o zdraví, ne o tu hromadu kovu. Z videa jde viník jasně vidět (řidič Audi), což nejspíš potvrdí i probíhající vyšetřování a je jen velkým štěstím, že tu nešlo o životy.
Možná jsem špatně interpeloval tuto situaci ve smyslu poškození, ve skutečnosti mi jen šlo o nástřel osvěty o pasívní bezpečnosti a že ten, kdo si namontuje přední rám sice ušetří své auto o nějaké ty škrábance na předku auta, ale o to více sám sebe (a osádku vozu) ohrozí v případě většího střetu.
Re: TLACHÁRNA
Jime, to nééééé a hlavně ne do stříbrnéhoJim píše:jo to jsem tuhle vysvětloval Lucce, že do pola, dycky radši do pola .......



MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: TLACHÁRNA
no ale nerozhoduje o tom hlavně uchycení rámu?
pokud ho nemá přímo do nosníku, ale jak je u SUV zvykem jen tak do narazníku, max do výztuhy, která je deformovatelná+většina rámu je relativně tenkostěná trubka, eventuálně plastová nahrážka(rav4, xtrail atd) tak to zas takovou roli nehraje?
vím jaké uchycení totiž vymysleli na rám jenž má tata na pathfinderovi,tam je uchycení normálně do rámu(ano tohle není žádné pseudo, ale klasika rám) na jednu matku na každé straně, tak aby v případě nárazu se rám jakoby sklopil na kapotu
elpe čekal jsem kdy se ozveš
pokud ho nemá přímo do nosníku, ale jak je u SUV zvykem jen tak do narazníku, max do výztuhy, která je deformovatelná+většina rámu je relativně tenkostěná trubka, eventuálně plastová nahrážka(rav4, xtrail atd) tak to zas takovou roli nehraje?
vím jaké uchycení totiž vymysleli na rám jenž má tata na pathfinderovi,tam je uchycení normálně do rámu(ano tohle není žádné pseudo, ale klasika rám) na jednu matku na každé straně, tak aby v případě nárazu se rám jakoby sklopil na kapotu
elpe čekal jsem kdy se ozveš

Re: TLACHÁRNA
HMPH
kdybys tak nahodou mel pocit ze jsi sam jed dodgem vztuzenym
kdybys tak nahodou mel pocit ze jsi sam jed dodgem vztuzenym
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: TLACHÁRNA
Ať už je pátek 17.00 čeká mě cesta z prahy domů dneska sem tu dojel a vůbec mě to tu nebaví Sem byl na chvíli v hospodě na fotbal a teď půjdu nejspíš spát