
Garáž
Garáž
Zdravím, mám možnost koupit garáž, je smontovaná z 11ti plechových dílů, síla plechu 1mm v rámu z vinglu. Rozměry ŠxVxD 3m x 2,2m x 6m... Průjezd 2,85m... Je bez podlahy. Chtěl jsem se tedy zeptat, myslím si správně, že když do ní dám v zimě auto, tak ten sníh s těma všelijakejma posypovejma srágorama zůstane přimrzlej na autě a nebude mít tedy možnost někam zatéct? Konkrétně třeba za podběhy v blatníkách atd... Do teď sálo moje TDi venku i přes zimu, v práci to mám pod přístřeškem a tak mi na to nesněží, ale ráno když chci jet, tak mám na autě 20cm sněhu a to mě velice ... víte co...
Děkuji.

2x Toledo II, [color=#4040BF]1,6 Sr - 74kW[/color] a [color=#BF0000]1,9 Tdi - 121kW[/color]
Re: Garáž
nejsem si jist, zda jsem zcela pochopil Tvůj dotaz, ale myslím si, že v té "garáži" bude větší zima, než venku 

Fotogalerie amatéra a studenta fotografie! 
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu
)


I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.

Sleduj i na Facebooku (dole pod menu



I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: Garáž
Nejde mi o zimu, autí chytá skvěle i v zimě, ale jde mi o to, abych na tom neměl vrstvu sněhu a ten posypovej bordel, aby mi zůstával na autě přimrzlej, na př. zespoda prahů, v blatníkách, atd.... Aby mi to prostě neteklo, tam kam sem psal... 

2x Toledo II, [color=#4040BF]1,6 Sr - 74kW[/color] a [color=#BF0000]1,9 Tdi - 121kW[/color]
Re: Garáž
No pokud nebudeš mít v garáži zdroj tepla, tak tam bude v zimě teplotně přibližně stejně jako venku. S danými vyjímkami - a to:
- když přijedeš a dáš dovnitř auto s rozehřátým motorem, tak si tím motorem garáž vytápíš, dokud nevychladne
- když zasvítí na garáž sluníčko máš stejný problém
- no a když budeš mít v garáži teplotu, kdy ten sníh a sračky posypového materiálu bude tát, tak v onom uzavřeném prostoru a k tomu nezaizolované podlaze naroste enormně vlhkost a ta v přítomností se solí dělá divy (no nemyslím tím prospěšnou solnou inhalaci pro dýchací systém
)
Pro plechařinu je lepší v mrazech auto obalené solí nechat v tom mraze, aby teploty nekolísaly. Tedy nejideálnější je ten přístřešek, pod který podfukuje, teplota je shodná s venkem a nedrží se tam vlhkost.
V případě vytápěné garáže je lepší auto po vjezdu do garáže spláchnout od soli vlažnou vodou - wapkou (horká voda na zmrzlém plechu je zkáza), což ale při denním ježdění je taky na houby.
Naštěstí jsou Toleda II/ Leony opatřeny dodstatečně kvalitní ochranou a tak pokud nebylo auto opravováno (lak, plechařina) a jsou poctivě zakáplé dírky od kamínků (nemusí být lak, stačí kvalitní vosk), tak se zde lehká koroze objevuje až po více jak 10 letech. Prevence je tedy vystříkání dutin, oprava izolační hmoty na podvozku/podlaze a chránit poškozená místa na laku.
Apropo jak je ta plechová garáž kotvená? Aby ti v silném větru neskončila na autě (nebo u někoho jiného)
- když přijedeš a dáš dovnitř auto s rozehřátým motorem, tak si tím motorem garáž vytápíš, dokud nevychladne
- když zasvítí na garáž sluníčko máš stejný problém
- no a když budeš mít v garáži teplotu, kdy ten sníh a sračky posypového materiálu bude tát, tak v onom uzavřeném prostoru a k tomu nezaizolované podlaze naroste enormně vlhkost a ta v přítomností se solí dělá divy (no nemyslím tím prospěšnou solnou inhalaci pro dýchací systém

Pro plechařinu je lepší v mrazech auto obalené solí nechat v tom mraze, aby teploty nekolísaly. Tedy nejideálnější je ten přístřešek, pod který podfukuje, teplota je shodná s venkem a nedrží se tam vlhkost.
V případě vytápěné garáže je lepší auto po vjezdu do garáže spláchnout od soli vlažnou vodou - wapkou (horká voda na zmrzlém plechu je zkáza), což ale při denním ježdění je taky na houby.
Naštěstí jsou Toleda II/ Leony opatřeny dodstatečně kvalitní ochranou a tak pokud nebylo auto opravováno (lak, plechařina) a jsou poctivě zakáplé dírky od kamínků (nemusí být lak, stačí kvalitní vosk), tak se zde lehká koroze objevuje až po více jak 10 letech. Prevence je tedy vystříkání dutin, oprava izolační hmoty na podvozku/podlaze a chránit poškozená místa na laku.
Apropo jak je ta plechová garáž kotvená? Aby ti v silném větru neskončila na autě (nebo u někoho jiného)
Re: Garáž
Děkuji za odpověď, tak jsem se rozhodl, že bude pergola na auto, tato garáž je nakotvena do 6ti betonových patek, nemělo by tedy hrozit, že ulítne. Pergolu přilepím do štítu baráku, nic spožitýho, jen asi 6 sloupků, k tomu nějaká střecha a to je asi vše.. 

2x Toledo II, [color=#4040BF]1,6 Sr - 74kW[/color] a [color=#BF0000]1,9 Tdi - 121kW[/color]