Tak po sundání tapecu (tak ja to máš) vycvakni elektroinstalaci, aby nedržela na plechu, sešroubuj všechny obvodové šrouby co drží plech, ale nech si to na dvou horních povolených, aby ten plech visel. Plech bude nejspíš přilnutý na původním těsnění ke dveřím. Sundej uprostřed plechu tu gumovou záslepku, nasaď kliku a sjeď z oknem tak, aby se ti v té díře objevil čroub upevňující okno (asi do poloviny). Povol ten šroub a vytáhni sklo z toho uchycení. V horní poloze (zavřené sklo) si to sklo přilep přes rám lepící páskou tak, aby drželo nahoře. Teď sundej ty zbývající dva horní šrouby a odlep plech od dveří a plech suncej ze dveří (mírně nahoru, spodek vyháknout a celé ven i se stahovačkou, co je z druhé strany na plechu) - přitom si protáhni tu gumovou záslepku, kterým provhází bowden dovnitř a odpoj konektor ze zámku, který se ti objeví po odklonění plechu. Plech máš dole a teď už jen normálně odhákneš lanko ze zámku a opačným postupem smontuješ zpět s tím rozdílem, že okno přišroubuješ zpět, až budeš mít celý plech přišroubován.
Jelikož je častým zdrojem protíkání dešťové vody do auta právě ono těsnení mezi plechem stahovačky a dveřmi, tak před dotažením aplikuj na spodní hranu těsnící tmel , jenž nezpůsobuje korozi (tedy na pozink, CU, Alu). Po smontování zasuň okno do konzoly, lehce přitáhni, projeď okno v celé dráze, jestli je rovně a pak dotáhni, zapoj elektroinstalaci, nasaď tapec a hotovo.