Stránka 1 z 1
DOTAZ NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW
Napsal: 13.01.2011, 19:26
od ZIDMAR
DOBRÝ DEN,PROSÍM O RADU OHLEDNĚ MÉ OCTÁVIE.MÁM OCT.2- 1.6MPI/75KW R.V.2005 A NAJETO 58000KM.MÁM PROBLÉMY SE STARTY.AUTO STARTUJE JAKO BY BEZ SYTIČE A PAK KLESNOU OTÁČKY AŽ SKORO NA 500 OTAČ/MIN. A MOTOR MI CHCE ZHASNOUT,VŽYDCKY MUSÍM PŘIDAT PLYN.2X SE MI OBJEVILA DOČASNÁ PORUCHA/ŘADA VÁLCŮ 1 SYSTÉM SEKUNDÁRNÍHO VZDUCHU 16875 P0491-PŘÍLIŠ MALÝ PRŮTOK /MÁM NOVÉ SVÍČKY,KABELY OK,A NA VAGU NENÍ ZOBRAZENA ŽÁDNÁ PORUCHA.NECHAL JSEM VYMĚNIT I ČIDLO CHLADÍCÍ KAPALINY.VZDUCH. KLAPA BYLA VYČIŠTĚNA.VŠE JE PRÝ OK,ALE AUTO STÁLE ŠPETNĚ STARTUJE.NĚKDY SICE NASTARTUJE DOBŘE ,ALE JINAK TO STOJÍ ZA PRD.V MRAZECH MI DOKONCE 2X NASTARTOVALO NA 3 VÁLCE.PROSÍM O RADU CO MÁM UDĚLAT.MOC DĚKUJI ZA VAŠE RADY.
Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW
Napsal: 13.01.2011, 19:43
od roton70

Obrať se na Škoda home.cz

Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW
Napsal: 13.01.2011, 20:27
od PoMa
No ták Rotone
Když byla čištěná škrtící klapka, byla i dána do základního nastavení?
Při změně polohy plynového pedálu/škrtící klapky narůstá rovnoměrně hlášená poloha škrtící klapky?
Byly měřeny komprese na válcích?
Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW
Napsal: 13.01.2011, 20:53
od lazi
Tak ale je divné, že VAG nic nenašel. Při poruše čehosi by měla řídící jednotka informaci zaznamenat a následně by byla vidět na VAGu, ne?
Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW
Napsal: 13.01.2011, 21:24
od PoMa
Pokud u škrtící klapky není zkrat, přerušení, nebo nesmyslný signál, tak nemá co zaznamenat. Že skočí procentuální poloha z 6 na dva procenta to ŘJ nepozná jestli je to tak skutečně, nebo je poškozená odporová dráha snímače - tam není nic, co by vyhodnocovalo stav opotřebení odporové dráhy snímače.
Ztrátu komprese taky nemá co změřit - ve válcích nejsou snímače tlaku.
Diagnostikou/osciloskopem akorát zjístí pravidelnost výskytu závady, čili bude -li se projevovat škubnutí pravidelně třeba na třetím válci, bude někde něco s tím souvisejícího na onom třetím válci - od válce po zapalování. Je-li to nepravidelné, potom je to něco na společné části pro všechny válce ale mimo mechanickou část samotného válce