Stránka 1 z 1
					
				Ibiza 6k2 by Jaffa
				Napsal: 22.10.2010, 13:19
				od Jaffa
				Původně Ibiza 1.9TDI ASV 81KW Sport... 
+ zřejmě chip (od původního majitele)
Nyní kompletně osazeno Cupra paketem - nárazníky, prahy, masky, podvozek, kola, světla, dále palubovka (černá), sedačky (kůže+alcantra - zřejmě nějaká příplatková verze), černé plasty, tapecy, plato,....
takhle sme to přivezli...

 
			 
			
					
				Re: Ibiza 6k2 by Jaffa
				Napsal: 22.10.2010, 13:21
				od Jaffa
				dále probíhaly "zkoušky" nových kola....
vzhledově super, jízdí vlastnosti na prd... takže zase šly zpět origa....

 
			 
			
					
				Re: Ibiza 6k2 by Jaffa
				Napsal: 22.10.2010, 13:21
				od Jaffa
				Dále byl implantován podvozek V-MAXX - štelovatelný,..odhad snížení 50/50
+ podložky vzadu 20mm na každé straně

 
			 
			
					
				Re: Ibiza 6k2 by Jaffa
				Napsal: 22.10.2010, 13:24
				od Jaffa
				před týdnem jsem sundal obě dvě zrcátka a řidičovo vyměnil za anglické (malé) a obě polepil folií do matné černé.
z recese přibyly na zadek nějaké samolepky (wheel whores, shoker, hello kitty,...) ale jsou jen dočasné.. 
Momentálně se řeší jeden technický problém: 
- jedu, motor zahřátý, ostřejší jízda, čtvrtý rychlostní stupeň, otáčky 3700-3800, a najednou rapidní pokles výkonu a nouzák...
- zastavím, počkám cca minutu, pak chcípnu, počkám cca minutu, nastartuju a je zase vše ok...
			 
			
					
				Re: Ibiza 6k2 by Jaffa
				Napsal: 22.10.2010, 15:15
				od elpe69
				pěkné autíčko  
 
Ta RZ je také slušná, ale místo NUL jsi měl zvolit OSMIČKY  

 
			 
			
					
				Re: Ibiza 6k2 by Jaffa
				Napsal: 22.10.2010, 16:02
				od PoMa
				Autíčko pěkné, s těma nálepkama si to snad rychle rozmyslíš. Kola - seděly by tomu Speedline v bílé barvě (Cupra) - ta zelená je pro ně jako stvořená. Tyto se k autu nehodí - auto ztrácí svůj šarm. Podvozek - pokud jsi jej dokupoval, tak bych to označil za unáhlený kup, pokud byly už na autě, uvažoval bych o jiném - stejně co nevidět dají o sobě vědět. Malé řidičovo zrcátko - jelikož má jiný lom skla, dávej si pozor, ať někoho nepřehlídneš - to je ale vše o tom, jestli chceš s autem jezdit a nebo se s ním jen ukazovat (vzhled vs. účelnost). Motor - padání do nouzáku může mít více příčin, chce to prvotně vyčíst závady, pokud nebude jednoznačná, tak udělad log parametrů za jízdy. Nejčastější příčinou je ztráta regulce tlaku turba (vysoký tlak turba) zapříčiněný buď zatuhlými lopatkami turba, děravou baňkou na regulaci turba nebo vadným ventilem N75. Ježdění s autem v tomto stavu může skončit klidně i vyfouknutím těsnění pod hlavou, nebo i horšími následky. Totéž může ale způsobit i špatný chip. Tedy pokud možno řešit a nečekat nebo nejezdit.
To by mohlo stačit, ať se nezalekneš  
