Stránka 1 z 4

Radikův 20i ventil

Napsal: 17.03.2010, 23:18
od Radik1.9TDI
Tož jsem se rozhod že vám představím toho mého.
Koupil jsem jej cca před rokem a půl v Mladé Boleslavi jako dovoz z německa po 1 majiteli :?:
Pod kapotou si chrochtá atmosféra o oběmu 1781 ccm. Modelový rok 2000 má klimu el. okna, střešní okno, 4 kola, 5 kolo v kufru. 8 origo repráčku, 4 pytle pro větší pocit bezpečí.

Jedny z prvních fotek
Obrázek Obrázek

Pak sem mi přišel poštou balíček se zesilovačem crunch 4 kanál za nedlouho po něm rádio Bp a ovály Infinity. Kabeláž (Home Made :mrgreen: )
Obrázek Obrázek Obrázek

Žeby kola?
Obrázek

A když jsem neměl do čeho vrtnout.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Asi rok jsem po nich pokukoval a pak mi přišly poštou 8-)
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 18.03.2010, 08:15
od Jim
A MÁŠ ŠÍBR NEBO OKNO?

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 18.03.2010, 08:28
od PoMa
El. skleněné posuvné střešní okno se sluneční ochranou - kód výbavy 3FE ;)

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 18.03.2010, 08:51
od lapip
:twisted: Moravskoslezský superman :D
:|

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 18.03.2010, 17:13
od vojtishek
mno parada, konecne ;) dalsi auto a kde je i co sledovat

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 18.03.2010, 17:47
od elpe69
jj má to hezké :mrgreen:
Na kolik příjde ten přední nadstavec :?: A kolik vyšel lak :?: Silně o něm přemýšlím :roll:

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 18.03.2010, 17:57
od PoMa
Je tady v nabídce i s prahama a zadkem za 3.000,- Origo jej dělá MS Design. Chceš fotky? Mám je v mailu. Já je odmítnul, protože nabízený nebyl origo, ale jen kopie.

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 18.03.2010, 18:32
od Radik1.9TDI
To Jim: Není to náhodou to samé :)
PoMa: Lépe bych to nepodal :D
Lapip: Jestli myslíš tu nálepku na 5 dveřích tak ta už je cca měsíc dole ;)
Elpe: 1500,- stál ten nádstavec a lak vyšel zhruba na 1400,- ale stříkal jsem i zadní.
Vojtishek: ;)

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 20.03.2010, 20:51
od Radik1.9TDI
Pořídil jsem si za 129Kč kabelku do autí :D . Hned jsem jí nacpal věcma co mi lítaly po kufru.

Obrázek Obrázek

Ještě nějak schovat ty dráty :oops:

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 23.03.2010, 08:12
od Jim
mno šibr je i zasouvací, okno je jen klap nahoru ne?

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 25.03.2010, 20:33
od Radik1.9TDI
Hm tak k to fakt nevím, sem si dycky myslel že je to 1 a to samé

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 29.04.2010, 20:44
od Radik1.9TDI
Dneska mi z ničeho nic odešel Regler :cry: :cry:

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 29.04.2010, 21:16
od PoMa
mechanický alá šáde 100? Tam byl regler asi naposled.
nebo elektronický regulátor alternátoru, který jde sehnat samostatně ;)

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 29.04.2010, 21:24
od Radik1.9TDI
No tak regulátor napětí no. Jo jde sehnat, to vím ale celkem mi to zasáhne do planu. Počítám kolem 2k. Ráno po šichtě jedu k borci co to dělá tak uvidím.

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 29.04.2010, 21:36
od PoMa
Pokud je to jen regulátor, tak 2litry jsou celkem dost, pokud je to včetně diod, tak pak cena souhlasí (diody jsou zvlášť). Jaký jsi měl projev závady?

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 30.04.2010, 07:35
od Radik1.9TDI
Oběvilo se podivné hučení + při nízké hlasitosti rádia se z repráku linulo hlasité škvrčení. A aby toho nebylo málo večer po cestě na šichtu v levotočivé zatáčce mi něco někde začalo fest dřít mám pocit že to šlo od kol. Ujel jsem cca 400m ke kolegovi, prohlédnul jsem za stížených podmínek obě nápravy a nic jsem nenašel tak jsem jel opatrně dále ješte jsem absolvoval 2 pravotočive než se to na rovince uklidnilo tak jak to začalo z ničeho nic. cesta na šichtu byla v klidu. A když jsem ráno jel z práce couvnul jsem a při rozjíždění zase tentokrát to znělo jako kdybych něco pod sebou tahal. tak jsem o5 zaparkoval koukám hledám nikde nic. Tož jsem jel k borci co mi v lednu dělal altík, (cca 150m) a bylo ticho, ten mi řekl že to spíš vypadá na skrat na rotoru nebo něco takového. Altík proměřil a na volnoběh dával 14,5V po zapmutí všeho co se dalo hlavně klimy proud klesl na 12,5V po přidání plynu šel na cca 13,9V. Asi to auto vyměním :x :evil: :o :cry: :shock: :cry: :lol:

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 30.04.2010, 13:47
od PoMa
No to co popisuješ bych viděl na přidřený altík (velká vůle na ložiskách altíku způsobuje drhnutí rotoru o stator) což se projevuje právě v levtočivých zatáčkách (odstředivá síla tlačí rotor altíku doprava). Jestli se altík sekne, v lepším případě se urve jen on, v horším případě poškodí i klimakompresor. Příčinou může klidně být nevyměněný napínák drážkovaného řemene, který se sekne, přepruží řemen a následně poškodí ložiska altíku a klimakompresoru.
V každém případě hodnoty napětí, co jsi uvedl jsou vyšší, než přípustné a může dojít k poškození elekrtoinstalace. Řešil bych to co nejdříve. Sundej drážkovaný řemen a zkus vůle a volnost chodu napínáku, altíku, klimakompresoru a servopumpy.

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 30.04.2010, 17:17
od Radik1.9TDI
Tak jsem ho demontoval a odvezl. Dostal jsem náhradní BOSH na vyskoušení tak uvidíme.

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 30.04.2010, 17:25
od PoMa
No a ty vůle/volný chod jsi zkoušel?

Re: Radikův 20ventil

Napsal: 30.04.2010, 17:28
od Radik1.9TDI
Uvažuji o tomhle katu zatím nejlevnější co jsem našel.
http://viewitem.eim.ebay.cz/VW_GOLF_18_ ... 06983/item