No pokud nebudeš mít v garáži zdroj tepla, tak tam bude v zimě teplotně přibližně stejně jako venku. S danými vyjímkami - a to:
- když přijedeš a dáš dovnitř auto s rozehřátým motorem, tak si tím motorem garáž vytápíš, dokud nevychladne
- když zasvítí na garáž sluníčko máš stejný problém
- no a když budeš mít v garáži teplotu, kdy ten sníh a sračky posypového materiálu bude tát, tak v onom uzavřeném prostoru a k tomu nezaizolované podlaze naroste enormně vlhkost a ta v přítomností se solí dělá divy (no nemyslím tím prospěšnou solnou inhalaci pro dýchací systém

)
Pro plechařinu je lepší v mrazech auto obalené solí nechat v tom mraze, aby teploty nekolísaly. Tedy nejideálnější je ten přístřešek, pod který podfukuje, teplota je shodná s venkem a nedrží se tam vlhkost.
V případě vytápěné garáže je lepší auto po vjezdu do garáže spláchnout od soli vlažnou vodou - wapkou (horká voda na zmrzlém plechu je zkáza), což ale při denním ježdění je taky na houby.
Naštěstí jsou Toleda II/ Leony opatřeny dodstatečně kvalitní ochranou a tak pokud nebylo auto opravováno (lak, plechařina) a jsou poctivě zakáplé dírky od kamínků (nemusí být lak, stačí kvalitní vosk), tak se zde lehká koroze objevuje až po více jak 10 letech. Prevence je tedy vystříkání dutin, oprava izolační hmoty na podvozku/podlaze a chránit poškozená místa na laku.
Apropo jak je ta plechová garáž kotvená? Aby ti v silném větru neskončila na autě (nebo u někoho jiného)