
Motor 1.9 tdi 66kw alh
Motor 1.9 tdi 66kw alh
Dobry chtěl bych se zeptat jestli nejsou rozdily mezi tě mi motory octavie a seat toledo 1M jedna se mi o to že z octávky se dá sehnat mladší ale jestli půjde napasovat do toleda moc se v tom nevyznám.Koupil jsem si toledo ale motor s xxxxxkm nutná výměna setrvačníku do toho se po vypláchnutí motoru a nalití oleje 5w40 plná syntetyka začalo cvakat zdvihatko .No zatím se chci jenom zeptat uvidím po servise co mi řekne díky za odpovědi 

Seat toledo 1.9tdi 66kw rotačka rv.2004 ALH
Re: Motor 1.9 tdi 66kw alh
myslím, že kluci budou chtít, aby jsi jim tady napsal kód svého motoru (stávajícího), který najdeš bud v malém, nebo na 100% velkém technickém průkazu 

Fotogalerie amatéra a studenta fotografie! 
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu
)


I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.

Sleduj i na Facebooku (dole pod menu



I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: Motor 1.9 tdi 66kw alh
pokud sedi kody motoru tak je jedno jestli bude z toleda nebo z octavie nebo golfa. Dulezite je aby byl kod motoru stejny 

Tvorba www stránek, grafiky, reklamy aj. http://www.nndesign.cz veskere info přes PM/telefon/osobně
Re: Motor 1.9 tdi 66kw alh
Je to tak - motor ALH je totožný jak v Toledu, tak v Golfu, A3, Oktávce (do té se dával až později, proto jsou relativně mladší), tak i v jiných vozech koncernu VW. Proto ten motor má kód, aby byla jasná jeho konstrukce. Identický motor, jen s jinými vstřiky a turbem už má označení třebas ASV (81kW). Zbytek je stejný.
Otázkou je, jestli měnit celý motor kvůli setrvačníku a hydroštelu, když stejná závada může být i na nově kupovaném (na motoru není kilometrovník a pokud ten motor neznáš, popřípadě nevytahuješ přímo z jiného, prověřeného auta, tak jistotu kilometrického nájezdu nemáš. A ročníkově mladší motor neznamená, že má menší opotřebování.
Pokud předchozí majitel jezdil na 10w-40, tak 5w-40 už tam nepatří ani po proplachu, jelikož bude rozpouštět vzniklé usazeniny. Což znamená jak přicpání sacího koše, tak vzniku netěsností a ztrátě tlaku mazání. Do motoru se dává stejná viskozita, která již byla používána předtím (samozřejmě s dodržením normy, zde 505.00).
Když bude zbytek motoru v kondici, nech vyměnit jen setrvačník za nový (celá spojková sada Sachs/Luk do 10tisíc) a totéž klepající hydroštel (cca 200,-).
Otázkou je, jestli měnit celý motor kvůli setrvačníku a hydroštelu, když stejná závada může být i na nově kupovaném (na motoru není kilometrovník a pokud ten motor neznáš, popřípadě nevytahuješ přímo z jiného, prověřeného auta, tak jistotu kilometrického nájezdu nemáš. A ročníkově mladší motor neznamená, že má menší opotřebování.
Pokud předchozí majitel jezdil na 10w-40, tak 5w-40 už tam nepatří ani po proplachu, jelikož bude rozpouštět vzniklé usazeniny. Což znamená jak přicpání sacího koše, tak vzniku netěsností a ztrátě tlaku mazání. Do motoru se dává stejná viskozita, která již byla používána předtím (samozřejmě s dodržením normy, zde 505.00).
Když bude zbytek motoru v kondici, nech vyměnit jen setrvačník za nový (celá spojková sada Sachs/Luk do 10tisíc) a totéž klepající hydroštel (cca 200,-).
Re: Motor 1.9 tdi 66kw alh
Díky za rady no možna udělám GO motoru + spojkovu sadu i s tím setrvačníkem.Právě že vůbec nevím co tam byl za olej je to dovoz bez záruky servisní knížky prostě nic ve stavu jak je.
Seat toledo 1.9tdi 66kw rotačka rv.2004 ALH