leon 1.9 tdi 96kw 130hp

r.v. 1999-2005
Odpovědět
toledak
Příspěvky: 66
Registrován: 15.07.2011, 18:50

leon 1.9 tdi 96kw 130hp

Příspěvek od toledak »

Zdravím kluci... Mám v plánu koupit si nové auto, jedná se o leona 1.9TDI 96kW, r.v. 2004 s 6ti rychlostní převodovkou. Někdo nějaké zkušenosti s tímto vozem a motorizací (samozřejmě jak klady, tak zápory)? Děkuji Lukáš..

http://auto.bazos.cz/inzerat/16416649/S ... w-2004.php
2x Toledo II, [color=#4040BF]1,6 Sr - 74kW[/color] a [color=#BF0000]1,9 Tdi - 121kW[/color]

Uživatelský avatar
Granad.de.bill
Příspěvky: 475
Registrován: 27.03.2010, 16:49
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: leon 1.9 tdi 96kw 130hp

Příspěvek od Granad.de.bill »

Měl jsem tento motror v předchozí ibize . Spotřeba tam byla cca 5-6 l v závislosti jak jsem jezdil . Když jsem ji šlápnul tak šla asi 2x tolik nahoru . Motor mi šlapal bez prolbémů, převodovka byla sice kratší ale hezky pružná. Za dobu co jsem auto měl (50 000km) bez jediné poruchy . Nevím jestli to bude neduh jen u Ibiz ale hodně trpěly silembloky na ramenech kvůli kroutícímu momentu který je tuším 320Nm.
Jinač výkon, akcelerace naprosto super. Nechal jsem motor chipnout na 120kw 410 Nm a to už bylo peklo
Seat Ibiza FR 1.9 T[color=#FF0000]DI[/color] - pumped up 120kw 405 Nm - SOLD
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]

toledak
Příspěvky: 66
Registrován: 15.07.2011, 18:50

Re: leon 1.9 tdi 96kw 130hp

Příspěvek od toledak »

mnohokrát děkuji. :)
2x Toledo II, [color=#4040BF]1,6 Sr - 74kW[/color] a [color=#BF0000]1,9 Tdi - 121kW[/color]

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: leon 1.9 tdi 96kw 130hp

Příspěvek od PoMa »

Častou závadou u těchto motorů ASZ je praskající těsnění pod hlavou, větší citlivost na kvalitu nafty (obzvláště v zimě), průsak oleje přes těsnění vstřikovačů do válců. Prostě nemá tak vysokou spolehlivost jako jeho předchůdce (rotačka), ale je to lepší než u motoru ARL (110kW). Ono ale čím novší generace motorů, tím míň spolehlivá a s kratší životností. Je to trend výrobců - prodávat nové auta a ne udržovat při životě ojetiny. Spotřeba je také mírně vyšší.
Na druhou stranu je motor pružnější, výkonnější, z větším potenciálem na úpravy.
Podvozky jsou shodné s Toledem II, liší se jen detaily (pružiny) a tak si už můžeš udělat svůj názor když máš dvě Toleda. Ty zadní silentbloky předních ramen nevydrží u benzínové 1.4 55kW, natož u 96kW nafty. Trhají se spíš stářím a kvalitou českých cest. Výměna není nákladná a jako náhrada zde sedí silentblok z Cupry R (Audi TT), který je plný a nedrží jen ve dvou místech. Rozdíl je znatelný, investice okolo pětistovky za materiál.

Odpovědět