SEAT ZAHAJUJE TRŽNÍ OFENZIVU V ČÍNĚ

Jen ke čtení
Odpovědět
admin
Administrátor
Příspěvky: 130
Registrován: 07.10.2008, 22:06

SEAT ZAHAJUJE TRŽNÍ OFENZIVU V ČÍNĚ

Příspěvek od admin »

AUTOMOBILKA VYRÁBĚJÍCÍ TAKÉ V ČR A NA SLOVENSKU PŘICHÁZÍ DO ČÍNY

- Osm showroomů v největších městech, 15 prodejních míst do konce roku
- Strategické polohy s nejvyšším tržním potenciálem
- Poprvé zavedena nová korporátní identita
- První vozy byly již předány zákazníkům


Praha, 24. 04. 2012 – Pro SEAT začíná nová éra. Španělský výrobce, který začíná vyrábět své vozy také v České republice a na Slovensku, dnes zahájil svou ofenzivu na čínském trhu oficiálním otevřením osmi dealerství a předáním prvních vozů zákazníkům. Do konce roku bude prodejní síť rozšířena na 15 showroomů. Nejmodernější prodejní komplexy jsou postaveny a vybaveny v souladu s novou identitou značky a poslouží jako vzor pro celosvětový rozvoj identity značky SEAT. Vozidla prodávaná v Číně budou vyráběna v Evropě. Jako první byl na trh uveden Leon, který bude v průběhu roku doplněn novou Ibizou. Prezident společnosti SEAT James Muir včera potvrdil, že v příštím roce zamýšlí značka SEAT uvést v Číně do prodeje MPV Alhambra.

„Čína je pro SEAT velmi důležitá. Naše ofenziva na tomto růstovém trhu je dalším odrazovým můstkem pro rozvoj značky a je stejně důležitá jako naše investice do velmi atraktivních, nových produktů, které představíme v blízké budoucnosti,“ říká James Muir, prezident společnosti SEAT. „Automobilový trh v Číně se i nadále rozvíjí velmi rychlým tempem a objevuje se na něm rostoucí poptávka zejména ze strany mladých zákazníků po prémiových sportovních vozech, které se odlišují jasným a individuálním designérským stylem. A to je přesně příležitost pro jedinečné produkty značky SEAT, která bude v tomto segmentu trhu úspěšná.“

Začátek v osmi velmi dynamických městských regionech
Dnes souběžně proběhlo slavnostní otevření nových showroomů a dealerství v osmi čínských městských regionech – Čchang-ša, Čcheng-tu, Čchung-čching, Nanking, Šen-čen, Su-čou, Wu-chan a Čeng-čou. Tato vybraná velkoměsta mají pro španělskou značku velký potenciál. Každé z nich leží v srdci regionů s pěti až deseti miliony obyvateli, je v nich struktura s nadprůměrnými příjmy a vysoký podíl průmyslových odvětví zaměřených na vyspělou techniku a růst.

V následujících měsících se bude prodejní síť značky SEAT v Číně dále rozšiřovat. Do konce roku 2012 vzroste celkový počet prodejních míst na 15. V létě budou otevřeny showroomy v městech Kanton, Chang-čou, Nan-ning, Si-an a Sia-men, a následně také v Šanghaji a Pekingu. Všechna prodejní a servisní místa budou provozována zkušenými investory a vysoce motivovanými partnery.

Nová korporátní identita odráží hodnoty značky
Všechny showroomy mají velmi moderní a exkluzivní design v souladu s novou identitou značky SEAT, a vyjadřují tak pro všechny smysly jedinečné zkušenosti se značkou. Jasné a prostorné místnosti s výraznými a teplými barvami odrážejí designérskou filozofii a klíčové hodnoty španělské značky. Zaujmou svým jasným, precizním, atraktivním a osobitým pojetím. Interiéry showroomů oslovují všechny lidské smysly – zrak, sluch, hmat, čich i chuť.

První SEAT Leon byl předán zákazníkům
Slavnostní otevření několika showroomů se odehrálo za přítomnosti vždy jednoho člena představenstva společnosti SEAT. Prezident James Muir se zúčastnil otevření ve Wu-chanu, Paul Sevin (prodej a marketing) v Čeng-čou, Josef Schelchshorn (lidské zdroje) v Čchung-čchingu, Dieter Seemann (nákup) v Su-čou, Dr. Andreas Tostmann (výroba) v Čcheng-tu a Ramón Paredes (vztahy s vládními organizacemi) v Šen-čenu. Frank Schreier, zodpovědný za kvalitu značky SEAT, se zúčastnil otevření v Nankingu. Součástí slavnostních otevření bylo také předání vozu SEAT Leon prvním zákazníkům.

Ibiza a Alhambra rozšíří modelovou nabídku
Po uvedení modelu Leon na trh rozšíří SEAT svou produktovou řadu v Číně o novou Ibizu, která se bude do Číny dovážet ze španělského závodu. Ibiza dokonale odpovídá svým ohromujícím designem jedinečnému zaměření značky SEAT na čínském trhu a posílí pověst značky SEAT jako průkopníka emocionálně laděného automobilového designu. Dalším záměrem je rozšířit portfolio značky SEAT v Číně modelem Alhambra. SEAT tímto dynamickým prémiovým MPV reaguje na zřejmý trend na rychle se rozvíjejícím čínském automobilovém trhu, na němž v současnosti značně roste poptávka po vozidlech k využívání volného času se sportovním charakterem a vysokou úrovní funkčnosti.

Zdroj: IVG
Přílohy
1142.jpg
1142.jpg (129.12 KiB) Zobrazeno 3945 x

Odpovědět