DOTAZ NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW

r.v. 2004+
Odpovědět
ZIDMAR
Příspěvky: 1
Registrován: 13.01.2011, 18:42

DOTAZ NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW

Příspěvek od ZIDMAR »

DOBRÝ DEN,PROSÍM O RADU OHLEDNĚ MÉ OCTÁVIE.MÁM OCT.2- 1.6MPI/75KW R.V.2005 A NAJETO 58000KM.MÁM PROBLÉMY SE STARTY.AUTO STARTUJE JAKO BY BEZ SYTIČE A PAK KLESNOU OTÁČKY AŽ SKORO NA 500 OTAČ/MIN. A MOTOR MI CHCE ZHASNOUT,VŽYDCKY MUSÍM PŘIDAT PLYN.2X SE MI OBJEVILA DOČASNÁ PORUCHA/ŘADA VÁLCŮ 1 SYSTÉM SEKUNDÁRNÍHO VZDUCHU 16875 P0491-PŘÍLIŠ MALÝ PRŮTOK /MÁM NOVÉ SVÍČKY,KABELY OK,A NA VAGU NENÍ ZOBRAZENA ŽÁDNÁ PORUCHA.NECHAL JSEM VYMĚNIT I ČIDLO CHLADÍCÍ KAPALINY.VZDUCH. KLAPA BYLA VYČIŠTĚNA.VŠE JE PRÝ OK,ALE AUTO STÁLE ŠPETNĚ STARTUJE.NĚKDY SICE NASTARTUJE DOBŘE ,ALE JINAK TO STOJÍ ZA PRD.V MRAZECH MI DOKONCE 2X NASTARTOVALO NA 3 VÁLCE.PROSÍM O RADU CO MÁM UDĚLAT.MOC DĚKUJI ZA VAŠE RADY.
Naposledy upravil(a) ZIDMAR dne 25.02.2011, 07:05, celkem upraveno 1 x.

roton70
Příspěvky: 194
Registrován: 15.12.2010, 20:17
Bydliště: Ostrava

Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW

Příspěvek od roton70 »

:P Obrať se na Škoda home.cz :P
[color=#BF0040]SEAT TOLEDO 1 M[/color] [color=#000000]1.6 SR 74 kw[/color]
[color=#408000]na penězích mi nezáleží,hlavně když se nadřu ![/color]

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW

Příspěvek od PoMa »

No ták Rotone ;)
Když byla čištěná škrtící klapka, byla i dána do základního nastavení?
Při změně polohy plynového pedálu/škrtící klapky narůstá rovnoměrně hlášená poloha škrtící klapky?
Byly měřeny komprese na válcích?

Uživatelský avatar
lazi
Příspěvky: 175
Registrován: 04.06.2010, 23:08
Bydliště: Karlovy Vary / Chomutov

Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW

Příspěvek od lazi »

Tak ale je divné, že VAG nic nenašel. Při poruše čehosi by měla řídící jednotka informaci zaznamenat a následně by byla vidět na VAGu, ne?

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: DOTA NA PROBLÉMOVÉ STARTY-OCT 2-1.6MPI/75KW

Příspěvek od PoMa »

Pokud u škrtící klapky není zkrat, přerušení, nebo nesmyslný signál, tak nemá co zaznamenat. Že skočí procentuální poloha z 6 na dva procenta to ŘJ nepozná jestli je to tak skutečně, nebo je poškozená odporová dráha snímače - tam není nic, co by vyhodnocovalo stav opotřebení odporové dráhy snímače.
Ztrátu komprese taky nemá co změřit - ve válcích nejsou snímače tlaku.

Diagnostikou/osciloskopem akorát zjístí pravidelnost výskytu závady, čili bude -li se projevovat škubnutí pravidelně třeba na třetím válci, bude někde něco s tím souvisejícího na onom třetím válci - od válce po zapalování. Je-li to nepravidelné, potom je to něco na společné části pro všechny válce ale mimo mechanickou část samotného válce

Odpovědět