Leon 1M - černý kouř, v nižších otáčkách škytá na plynu,

r.v. 1999-2005
Odpovědět
freestale
Příspěvky: 1
Registrován: 28.10.2014, 03:01

Leon 1M - černý kouř, v nižších otáčkách škytá na plynu,

Příspěvek od freestale »

Zdravim mám seat leon rv. 04 ARL 110kw - chip na 130kw

po chipu najeto 5,6 tis km a v pohodě. Ale z jednoho krásného rána mi začlo auto strašně hulit. a pod 2 tis ot. jako by zaškytávat jako bych pustil plyn a znovu na to šlápl a při vyšších otáčkách slyšim v prostoru řidiče jako bych pustil klimatizaci na plný pecky a přitom je off. a dokonce mi auto padá i do nouzáku když to víc vytáčim. ( co se týče toho škytání tak ze začátku to nebylo tak razantní a teď to jde více pociťovat)
Nevím zda mi někam na něco nezateklo , protože jsem rozebíral prostor u stěračů , že byli zatuhlý a možná ta guma tam nebyla zcela natěsno ale konektory jsem kontroloval řídící jednotku taky a dle oka byli ok.
Byl jsem u typana a tý společnosti co mi dělal chip a ten byl kontrolovanej a prej ok .
Auto mi hlásí na diagnostice - Váha vzduchu - zkrat. - váha vzduchu byla měněná a hulilo to dál jak pra*e. Vzduch filtr je KN a je čistej :/
poradíte na co se mám zaměřit či jak postupovat ?? :wall:

Rouballik
Příspěvky: 10
Registrován: 11.08.2012, 18:10

Re: Leon 1M - černý kouř, v nižších otáčkách škytá na plynu,

Příspěvek od Rouballik »

Zřejmě bych to viděl na tu zatečenou vodu. Jestli ti diagnostika hlásí zkrat na váze vzduchu a dělá ti to popisované problémy je to problém váhy. Váha vzduchu ti blbě vyhodnotí množství vzduchu a díky tomu že máš na Leonu ARL chip tak ti tam jde extrémní množství paliva, které se nespálí. To je ten černý dým.

Když to vytočíš, tak jdou ti hodnoty přes limit a auto jde do nouze.
S autem do servisu, kde umí s diagnostikou a zjistit, kde a jaký problém je na váze.

Odpovědět