Technika a my

Vaše fotovýtvory, Wallpapery,...
Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Technika a my

Příspěvek od Andycat »

mašiny 8-)
Přílohy
sejmout0009.jpg
sejmout0009.jpg (6.35 KiB) Zobrazeno 16800 x
sejmout0008.jpg
sejmout0008.jpg (5.08 KiB) Zobrazeno 16800 x
24-6-2006-2-4-22-repre.jpg
24-6-2006-2-4-22-repre.jpg (2.5 KiB) Zobrazeno 16795 x

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

až moc zapálený do práce :lol:
Přílohy
dsc00189.jpg
dsc00189.jpg (4.03 KiB) Zobrazeno 16798 x

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

drobek 775F
Přílohy
DSC00438.JPG
DSC00438.JPG (86.38 KiB) Zobrazeno 16760 x
DSC00429.JPG
DSC00429.JPG (81.07 KiB) Zobrazeno 16761 x

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

opravička :)
Přílohy
DSC00442.JPG
DSC00442.JPG (80.81 KiB) Zobrazeno 16745 x
DSC00443.JPG
DSC00443.JPG (86.69 KiB) Zobrazeno 16746 x

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Technika a my

Příspěvek od PoMa »

Tady asi nejde říct "kolečko se polámalo" :lol:

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

Ne ne , opotřebovalo . :D

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Technika a my

Příspěvek od Andycat »

Phoenix-Zeppelin ukázal dvě různé aplikace motoru Caterpillar C18 ACERT v netradičním pojetí. Na ostravské haldě Ida se proti sobě postavili pevný dampr Cat 772 a závodní speciál Tatra 815 – oba stroje osazené motorem Cat C18 ACERT. Ukázky výkonu, jízdních vlastností a ovladatelnosti obou strojů naplno vyzdvihly univerzální využití této pohonné jednotky. Z reakce řidičů obou strojů i návštěvníků, kteří se mohli oběma stroji svézt, bylo patrno, že Caterpillar si místo mezi předními výrobci průmyslových motorů drží oprávněně.

„Caterpillar vyrábí motory do průmyslového využití, se kterými se v osobních vozidlech nesetkáte. Můžete je najít při průmyslových aplikacích jako zástavbové motory nebo ve velmi těžkých nákladních vozech,“ řekl František Nový, vedoucí prodeje energetických systémů ze společnosti Phoenix-Zeppelin. „Motor Cat C18 ACERT patří k nejuniverzálnějším jednotkám v portfoliu Phoenix-Zeppelin. S drobnými modifikacemi jej lze použít i jako hnací agregát závodního automobilu,“ dodal František Nový.

Návštěvníci mohli poznat, jaké je projet se v závodním speciálu Tatra 815 a srovnat tento zážitek s jízdou v pevném dampru Caterpillar 772. Oba stroje se liší konfigurací a využitím, ale spojuje je srdce bijící pod kapotou – motor Caterpillar C18 ACERT. Žlutočerný dampr o nosnosti přes 45 tun pohání motor Cat C18 ACERT o výkonu 399 kW. U závodního speciálu konstruktéři upravili standardní výkon jeho motoru na plných 710 kW.

Přeplňovaný šestiválec s chlazením plnicího vzduchu Cat C18 ACERT se vyznačuje rychlou odezvou na pokyny řidiče a vynikajícím výkonem i v nejnáročnějších podmínkách. Tuto vlastnost ocenil pilot Tatry 815 Marek Spáčil při dakarské rallye, kdy náročné podmínky a terén prověřili výkon motoru na maximum. „Společnost Phoenix-Zeppelin nás podpořila při montáži a seřizování motorů do našeho zeleného závoďáka a spolupráce s jejími techniky je vynikající,“ řekl Marek Spáčil, řidič Tatry 815 a účastník Rallye Dakar 2011.

„Tuto akci jsme uspořádali, abychom ukázali všestranné využití motorů Caterpillar,“ řekl vedoucí ostravské pobočky Phoenix-Zeppelin Aleš Štěpanda. „Návštěvníci svištěli po haldě rychlostí přes sto kilometrů v hodině a poté se projeli ve stroji, který plně naložen váží 82,5 tuny. Oba stroje pohání stejný typ agregátu – Cat C18 ACERT,“ dodal Aleš Štěpanda
Přílohy
porovnani3.jpg
porovnani3.jpg (28.18 KiB) Zobrazeno 16714 x
porovnani2.jpg
porovnani2.jpg (16.35 KiB) Zobrazeno 16714 x
porovnani1.jpg
porovnani1.jpg (16.65 KiB) Zobrazeno 16717 x

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Technika a my

Příspěvek od PoMa »

Sloučeno

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

.Caterpillar 772

Čistý výkon motoru: 399 kW
Hmotnost dampru: 37 100 kg
Nosnost nákladu: 45 400 kg
Průměrná spotřeba na mth.: 50 litrů
Maximální rychlost: 79,7 km/h
Převodovka: 7 rychlostí
Jmenovité otáčky: 1 800 ot/min.
Palivová nádrž: 530 litrů
Max. točivý moment: 2 696 Nm
Zdvihový objem: 18,1 litru

Zajímavost: Dampr Cat 772 lze napojit na systém Cat Product Link, který monitoruje všechny potřebné atributy stroje od spotřeby až po jeho zatížení v čase. Mnozí majitelé své strojníky na základě těchto dat hodnotí a dále je vzdělávají, aby dosáhli efektivnějšího provozu dampru
Přílohy
porovnani3.jpg
porovnani3.jpg (28.18 KiB) Zobrazeno 16702 x

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

Tatra 815

Čistý výkon motoru: 710 kW/ 2 100 ot/min
Max. točivý moment: 3 500 Nm/ 1 300 ot/min
Zdvihový objem: 18,1 litru
Přeplňování: dvě turbodmychadla Cat, dva mezichladiče s elektrickými ventilátory
Hmotnost: 9700 kg (plně připraveno pro závod)
Spotřeba na kilometr: 50-120 l/100km (dle náročnosti terénu)
Maximální rychlost: 175 km/h – pro Rallye Dakar pořadatel omezil na max.150 km/h
Palivové nádrže: 9 00 litrů (celkem 3 nádrže)
Převodovka: 10 rychlostí (standardni 5 stupňová převodovka Tatra s „půlkama“)
Přídavná převodovka 2 rychlosti (želva/zajíc) – řaditelná za jízdy bez nutnosti zastavení

Zajímavosti:
• podvozek TATRA s centrální nosnou rourou a nezávisle zavěšenými koly
• vzduchové pérování na obou nápravách, doplněné speciálními závodními tlumiči Reiger s možností změny nastavení jejich charakteristiky dle druhu terénu
• centrální dohušťování pneumatik ovládané přímo z kabiny řidiče
• uzávěrky obou osových diferenciálů
• kabina Tatra s vestavěným ochranným rámem pro tři členy posádky
• každé sedadlo s šestibodovými bezpečnostními pásy.
Přílohy
porovnani3.jpg
porovnani3.jpg (28.18 KiB) Zobrazeno 16704 x

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

souboj titánů ;)

Vlada Altea XL
Příspěvky: 735
Registrován: 08.09.2009, 19:30
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika a my

Příspěvek od Vlada Altea XL »

ty ses asi velky nadsenec techto velkotonaznich stroju, ze ?
nebo s nima primo pracujes ?
Seat Ibiza FR+ 2007 (prodáno) :-(
Seat Altea XL 2008 (nyní)
:-)

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Technika a my

Příspěvek od PoMa »

Spíš jen opravuje

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

jsem jejich takový doktor :lol: :lol: :lol:

Vlada Altea XL
Příspěvky: 735
Registrován: 08.09.2009, 19:30
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika a my

Příspěvek od Vlada Altea XL »

CATerpillar Doctor.... :lol: :lol: to je dobry..tak hlavne ze te to bavi a uzivis se...jinak pekne fotky...
Seat Ibiza FR+ 2007 (prodáno) :-(
Seat Altea XL 2008 (nyní)
:-)

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

dnes výměna engine :lol:
Přílohy
DSC00489.JPG
DSC00489.JPG (68.64 KiB) Zobrazeno 16614 x
DSC00490.JPG
DSC00490.JPG (62.59 KiB) Zobrazeno 16616 x

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

filtry mot. oleje :lol:
Přílohy
DSC00513.JPG
DSC00513.JPG (74.06 KiB) Zobrazeno 16590 x

Uživatelský avatar
Andycat
Příspěvky: 168
Registrován: 11.06.2011, 08:50
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od Andycat »

drobnůstka 8-)
Přílohy
DSC00535.JPG
DSC00535.JPG (63.04 KiB) Zobrazeno 7532 x

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Technika a my

Příspěvek od PoMa »

...ja vam to stale rikal, nebrat uplatky, nebo se z toho zblaznite :-D

Hezka drobnost, skoda, ze jsem si odvykl nosit hodinky :-D

Uživatelský avatar
vojtishek
Příspěvky: 1751
Registrován: 21.10.2008, 16:11
Bydliště: Ostrava

Re: Technika a my

Příspěvek od vojtishek »

ale to ja zas rad nosim :)
Tančíš příliš divoké tango v příliš malém sále!
Kdo byl, byl. Kdo je, je. Kdo bude, bude.
Keď jsi šťastný, urob smajlíka :) Obrázek

Odpovědět