stejně tak se vyhnout kolům TOORA, italie a opravdu bláto, viděl jsem fotky kdy se kolu časem ohnuly paprsky jakoby na "turbínu" stejně tak fotky kdy z kola zbyl jen střed kolem šroubů a zbytek utekl pod autem.
A další důležita věc, je potřeba dobře zvažit na jaky auto kola přijdou.
I v tomhle případě platí "Váhu ničím nenahradiš" a pokud dá někdo na naftáka nějakej 7kg disk, i lepšího vyrobce ( naražím na Kosei, enkei...) tak se brzo ohne, pokud neni kovanej. origo kola, i bbs apod maji kolem 10-12kg, což je docela hodně.
na zavody se používaji cca 7-8kg kola, ale vetšinou z magnezia-horčíku atd, a tyhle kola během života dozravaji, a stavaji se křehčí a křehčí, třeba kola na WRC se používaji max 3 roky a pak jsou vyřazeny, a objevuji se v inzercich.
Jedina alternativa jsou zavodni rally a okruhový disky, cena k jejich pevnosti je relativne nizka, ale na design se moc nehraje.
