2,3 V5 chiptuning

r.v. 1999-2005
Odpovědět
L.i.b.o.r
Příspěvky: 28
Registrován: 06.05.2010, 16:31

2,3 V5 chiptuning

Příspěvek od L.i.b.o.r »

ahoj klubáci, máte někdo zkušenost s načipovanou V5? Jde to poznat? Firmy co to dělají slibuji kolem 15koní a 30Nm.
Toledo V5

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: 2,3 V5 chiptuning

Příspěvek od PoMa »

Čipovat atmosféru?
Jak tam dostaneš více vzduchu, abys využil potenciál paliva? Tvá atmosféra nemá ani turbo ani časování ventilů, jediné co tedy udělá čip je, že tam dá více paliva. Maximálně upraví předstih. A k čemu to pak je? Spotřeba strmě stoupá a výkon jen o placebo efektu, krouťák už nezměníš vůbec.
Tedy chceš-li zvednout výkon/krouťák, tak investice u atmosféry směřuj do většího sání a výfuku. Cena je ale nesmyslná za získané navýšení výkonu. Nebo tankuj Vervu 100.

Uživatelský avatar
elpe69
Příspěvky: 1417
Registrován: 24.01.2010, 13:16
Bydliště: OrloVWá
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,3 V5 chiptuning

Příspěvek od elpe69 »

jj Verva100 ve spojení s E85 dělá zázraky ;) :idea:
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM

L.i.b.o.r
Příspěvky: 28
Registrován: 06.05.2010, 16:31

Re: 2,3 V5 chiptuning

Příspěvek od L.i.b.o.r »

na carreru100 mám najeto asi 4000km a rozdíl mezi carrerou95 neni žádný, takže podle mě zbytečny penize....do toho lít 100 oktanů. Na směs 1:1 (carrera95:E85) mám nalítano cca 1500km a že by to bylo poznat na výkonu se taky nedá říct, akorat teď v dnešních teplotách se mi zvedla spotřeba na cca 9,8L/100km. Na čistou N95 to žere 8,5 při stejnym stylu jizdy.

A navíc kamoš má načipovanou 1,6 AKL na 81kw i změřeno a tak kde před chipem jezdil 140km/h tak teď tam má 155km/h. A při stejnym stylu jizdy zůstala spotřeba stejná.
Toledo V5

Rouballik
Příspěvky: 10
Registrován: 11.08.2012, 18:10

Re: 2,3 V5 chiptuning

Příspěvek od Rouballik »

Úplně s vámi nesouhlásím i souhlasím. Na 2,3 V5 to opravdu není to co by rozhodovalo, ale co třeba 1,4 ? ..

Ve firmě jsme měli pro zákazníky Arosu 1,4 44kW. Kdo zná tak ví že to samo o sobě nejede špatně ( v jednom ). Na druhou stranu na 60km/h to ztrácí dech. VW club spolupracuje s http://www.profi-chiptuning.cz/ a nechali jsme si tam udělat vyloženě pro pokus chip. Rozdíl byl psán i odměřen cca 7kW a cca 15Nm. Graf tak nějak pluje kolem 3000 ot k maximu krouťáku a pak lehce klesá asi tak jak stoupal. To co se tam stane je to, že auto má vpodstatě od 1500 ot k dispozici maximum krouťáku ( dřívější maximum ). Výkon se zvýší plynule v celém grafu až k novému maximu.

Teoreticky: lze tedy říct, že to auto má stejné využití o cca 300ot níže. Takže to jak to jelo na 2500 ot to jede v 2200 ot.
Prakticky: jezdíme s tím pořád stejně 2200 - 3200 ot. Auto jeden pocitové opravdu lépe. Cítíte se v tom dobře.

Takže u 2,3 V5, která má díky V5 posunutý krouťák docela nízko + obsah to opravdu není to pravé. Tam opravdu lovit 15Nm chipem není nic co by mělo být nějak znát. Na druhou stranu u těchto mrch s 1.0, 1,2 1,4 s atmosférou to nějaký smysl má.

Odpovědět